آنچه کاربران تجاری و متخصصان فناوری اطلاعات باید در مورد ویژگی های جدید ویندوز 10 بدانند.


مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که ویندوز 10 نسخه 21H1 که به عنوان بروزرسانی مه 2021 شناخته می شود، در دسترس می باشد. در چند سال گذشته ، با انتشار عمده در بهار و نسخه جزئی در پاییز ، با رکورد اصلی-جزئی که برای به روزرسانی ویژگی های ویندوز 10 ایجاد شده است ، به روزرسانی مه 2021 فقط تعداد اندکی از تغییرات جزئی را ارائه می دهد.
در اینجا به روزرسانی هایی است که کاربران سازمانی و متخصصان فناوری اطلاعات باید درباره آنها بدانند:
پشتیبانی از چند دوربین Windows Hello: اگر یک دوربین Windows Hello خارجی برای رایانه خود دارید ، می توانید دوربین خارجی را به عنوان دوربین پیش فرض خود تنظیم کنید. (Windows Hello برای ورود به رایانه ها استفاده می شود.) چرا این تغییر باید برای شما مهم باشد؟ اگر دوربین خارجی دارید ، احتمالاً آن را خریداری کرده اید زیرا از دوربین داخلی داخلی رایانه برتر است. بنابراین با این تغییر ، می توانید از دوربین دقیق تری برای ورود به رایانه خود استفاده کنید.
عملکرد Windows Defender Application Guard بهبود یافته:
Windows Defender Application Guard به مدیران اجازه می دهد تا برنامه ها را پیکربندی کنند تا برای امنیت بهتر در یک محیط مجازی و مجزا اجرا شوند. با این تغییر، اسناد با سرعت بیشتری باز می شوند. در حال حاضر باز کردن سند Office در آن ممکن است یک دقیقه طول بکشد.
پشتیبانی از خط مشی گروه خدمات بهتر مدیریت ابزار Windows (WMI): مایکروسافت تغییر تنظیمات برای پشتیبانی از راه دور را برای مدیران آسان کرده است.

به سایت hamishygun.com آرمین تجهیز نگار ایمن خوش آمدید.

https://hamishygun.com/

×

سلام!

برای چت در واتس اپ بر روی گزینه پشتیبانی کلیک نمایید و یا درصورت تمایل می توانید به آدرس info@Hamishygun.com  ایمیل ارسال نمایید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟